Maandag 21 juni : Landgraaf

21 juni 2021 - Landgraaf, Nederland

…En dan wordt het opeens zo maar een hele andere vakantie dan ik op voorhand had kunnen bedenken. Op dit moment ligt mijn moeder in Heerlen in het ziekenhuis in afwachting van een operatie (pacemaker). Naar verwachting gaat dit woensdagmiddag a.s. gebeuren. Ik ben in verband hiermee nu in Limburg en niet met Hans op pad om samen vakantieavonturen te beleven. Ook kan ik nu niet voorzien of dit binnenkort  wel het geval zal zijn. Mocht alles echter voorspoedig verlopen, dan meld ik me graag weer….

1. Harry:
    sterkte ieder en beterschap
  2. Tanja:
    Wat een verhaal joh. Toch maar goed dat je zo snel naar Heerlen kon hè. Zal een hele geruststelling zijn als die pacemaker op z'n plek zit. Doe je moeder onze hartelijke groeten. En beterschap en ontspanning. :)

En dan voor jullie nog een stukje vakantie ik bij te komen. Liefs, Tanja (en Dick)
  3. Diny:
    Ha Lia,

Wens mam sterkte! En natuurlijk voor jou ook. Dikke knuffel!

Diny
  4. Corry:
    Lieve Lia en Hans,

Sterkte en hoop dat het herstel van je moeder voorspoedig zal verlopen.