Voorwoord

9 juni 2022 - De Meern, Nederland

Hans moet nog één dagje werken en dan hebben we vanaf maandag 13 juni 3 weken vrij in het vooruitzicht. Ook dit jaar nemen we het zekere nog even voor het onzekere en zullen we onze vakantie in Nederland doorbrengen. En worden het dus weer dagjes uit… tenminste als Hans die al een aantal weken in de lappenmand zit, zich goed genoeg voelt om er op uit te trekken en mijn moeder dit keer geen roet in het eten gooit. Zoals het er nu uitziet zijn de vooruitzichten goed en hebben we er alle vertrouwen in dat we er in deze vakantie wat vaker op uit kunnen trekken.

Wat we gaan doen? Tja dat hangt er nog een beetje om. Alhoewel ik een half jaar geleden gestopt ben met werken (en dit dus al lang en breed had kunnen bedenken) zitten een aantal dagen nog in de pijplijn. Ik heb wel alvast een aantal leuke wandelingen uitgezocht (al dan niet, doch bij voorkeur niet door gebieden met runderen) maar nog geen uitgewerkt plan voor de hele vakantie klaarliggen. Dus dat wordt nog even afwachten. Echter, inmiddels een derde REiSREPORT boek rijker(natuur & ontspanning), gaat dit vast ook dit jaar weer goed komen.

Wij hebben er in ieder geval zin in. Jullie, hopelijk ook