Dag 3: Estes Park - Rapid City

15 juni 2017 - Rapid City, South Dakota, Verenigde Staten

Gisteravond nog 2 uur het NP ingegaan in de hoop Elks te spotten. En dat is gelukt want we hebben er wel 10 gezien op een metertje of 10 afstand. Terug in het hotel om 20.00 uur wilden we nog snel een hapje eten en omdat de kaart zeer beperkt was met  4 gerechten koos ik voor de cheeseburger and gourmet fries en Hans voor de pulled  pork and gourmet fries. Ze bevalen dit aan als iets uitzonderlijks, maar wat we in een soort van lekbakje voorgeschoteld kregen was een palletje disaster. Het zag er serieus uit of de hond ziek was geworden, want werkelijk alles was door elkaar gemengd en de frietjes hadden ze als kleine vlaggemasten in dat prutje gestoken. Het gekke was, dat het niet eens vies was, maar ik weet nu wel wat de uitdrukking 'het oog wil ook wat' betekent....

Om 22.00 naar bed om vervolgens om 00.30 vannacht wakker te worden van onze buren, die ruzie hadden (hij zei dat zij niet meer van hem hield, en zij beweerde het omgekeerde van hem....en dat meer dan een uur lang). De rest van de nacht geen oog meer dicht gedaan met als gevolg: geen al te best humeur en wallen zo groot als vuilniszakken onder mijn ogen. Afijn vandaag wordt het toch een reisdag en de auto heeft gelukkig getinte ramen.

En het was me het ritje wel... 635 km door Wyoming en South Dakota naar Rapid City ... een rit die al met al 8 uur (met 3x een korte stop) duurde. De reis voerde hoofdzakelijk langs ranches en landerijen met heel veel zwarte runderen. Onderweg ook helaas weer 3 dode herten langs de weg zien liggen plus een das en een stinkdier (daar knapte mijn humeur ook niet lekker van op). Geen foto's gemaakt vandaag, dus ik post er een paar van gisteravond en ik doe er meteen een van de Jeep bij, want ik zag dat iemand daarom vroeg..

Ik hoop zo meteen op een rustig nachtje, zodat ik jullie morgen weer fris en fruitig een echt reisverslag kan sturen.