Dag 1: Amsterdam-München-Denver

13 juni 2017 - Schiphol, Nederland

Toch wel verrekte handig dat elektronisch inchecken en zelf je stoelnummer kiezen. Hans is helemaal heppie de peppie, want die hoeft nu niet 12 uur als een slecht geknutseld Origami poppetje de reis te ondergaan....aangezien hij volgens eigen zeggen prachtige plaatsen heeft weten te scoren. Nu maar hopen dat dit niet in het bagageruim is...

Om 8.55 uur vliegen we met Lufthansa van Schiphol naar München en  steken van daaruit om 11.40 uur de plas over naar Denver; althans dat hebben we iedereen wijsgemaakt..... (zie bijgevoegde afbeelding).

Grapje! Morgen start onze rondreis die ons voert door de staten Colorado, South Dakota, Wyoming, Idaho, Washington, Oregon en Californië. We vertrekken uit Denver, en vervolgen onze weg via het noordwesten om uiteindelijk 3 weken later te eindigen in het bruisende San Francisco. Onderweg doen we aan: het Rocky Mountain National Park (NP), de cowboystadjes Buffalo en Cody, Mount Rushmore National Memorial, Badlands NP, Yellowstone NP, Glacier NP, Olympic NP, Crater Lake NP, Redwood NP en de westkust tussen Seattle en Los Angeles. Kortom er valt hopelijk weer zat te zien en te beleven. De accu's in de film- en fotocamera zijn opgeladen, dus we kunnen weer aan de bak

So let's start this journey...

1. Dorry:
    13 juni 2017
    Lieverds, een hele fijne reis. Kijk uit naar jullie spannende verhalen (wij gaan voorlopig nog niet). dikke knuffels
  2. Cora:
    13 juni 2017
    Veel plezier, geniet ervan!
  3. Tanja:
    13 juni 2017
    Laat maar even alle stress achter in Nederland. En verrassende reis gewenst! Kus.
  4. Corry:
    13 juni 2017
    Oh, heerlijk! Ben benieuwd hoe jullie Yellowstone ervaren. Vergeet Hearst Castle ook niet te bezoeken! Veel plezier.
  5. Beppie Luinge:
    13 juni 2017
    Ik zie net wat jullie allemaal van plan zijn.Mijn eerste reactie ben ik al kwijt,heel veel plezier,mooi weer ! Doeg,
  6. Harry:
    13 juni 2017
    fijn te horen dat alles (weer) goed gaat !,je hebt in ieder geval weer een enthousiast gehoor. goede vlucht en een prettige start van een fantastische vakantie.
  7. Marjolein Oudejans:
    13 juni 2017
    Wat een te gekke route, heel veel plezier!!!
  8. Gijs(je):
    13 juni 2017
    Met mij alles goed, ik hoop met jullie ook als je je ontvouwt hebt na de vlucht. Geniet van de reis en relax.
    Een hele dikke knuffel xx
  9. Sandra:
    13 juni 2017
    Hoop dat jullie vlucht goed is verlopen en dat jullie kunnen slapen. Morgen een goed begin van de eerste dag in het wilde westen. Geniet ervan.
  10. Joyce:
    14 juni 2017