Voorwoord

29 mei 2019 - Utrecht, Nederland

Het duurt niet meer zo heel lang en dan mogen we weer met zijn tweetjes op pad.

Dit keer voert onze rondreis ons naar het mooie Noorwegen en volgen we de zogeheten Kystriksveien, de kustroute, die langs eilanden en spectaculaire berglandschappen leidt en benoemd is tot Nasjonal Turistveg.

Onze verwachtingen zijn zoals altijd hoog gespannen, al hebben we in Noorwegen wat het weer betreft altijd enige reserve. Spectaculaire landschappen vereisen namelijk een bijpassend weertype en dat betekent dus niet: regen die met bakken tegelijk naar beneden komt, of mist die dagen blijft hangen. Dat laatste is misschien leuk voor een aflevering van Game of Thrones, maar minder geschikt tijdens 17 dagen vakantie.... Dus fingers crossed dat de weergoden ons ook dit keer gunstig gezind zullen zijn.

Enkele highlights onderweg zijn: Torghatten, het Unesco eiland Vega, het gebergte de zeven zusters, de Svartisen gletsjer en natuurlijk de Lofoten  en Vesterålen. En uiteraard heb ik weer een walvisexcursie geboekt (waarschijnlijk omdat ik er geen genoeg van krijgt teleurgesteld te worden, aangezien walvissen soms betere plannen hebben dan jolige capriolen uit te halen in de nabijheid van een boot waar 2 gekke Nederlanders op zitten...).

Ik nodig jullie hierbij uit om via deze digitale weg met ons mee te reizen en deelgenoot te worden van onze reisavonturen. Let wel: het is een uitnodiging, dus voel je vooral niet verplicht.

Voor wie dit leuk vindt.. binnenkort volgt het eerste reisverslag!

Liefs,

Lia.

1. Tanja:
    29 mei 2019
    Leuk hoor. Ik reis graag mee! In gedachten. 😁
  2. Charlotte:
    30 mei 2019
    Natuurlijk reis ik met jullie mee. Ben weer reuze benieuwd naar jullie trip.
  3. Conny:
    30 mei 2019
    Ben benieuwd. Fijne vakantie !!
  4. Diny:
    30 mei 2019
    Ik verheug me erop! Leuk!
  5. Linda:
    30 mei 2019
    Have fun. Ik volg jullie.
  6. Corry:
    1 juni 2019
    Top. Het is 1 van mijn favourite landen. Veel plezier en leuk om met jullie mee te kijken.
  7. Els Vodisek Wetzler.:
    12 juni 2019
    Als eerste een heel fijne vakantie gewenst Lia voor jullie. Ik verheug me op je digitale brieven.
  8. Marjan:
    12 juni 2019
    Leuk! Ik reis ook graag mee! Fijne vakantie, lekker genieten en ik kijk uit naar de verhalen 👍🏻
  9. Carla:
    13 juni 2019
    Veel plezier in Noorwegen en ik kijk graag mee
  10. Leon hanssen:
    13 juni 2019