Vakantie Atlantisch Canada

5 juni 2016 - De Meern, Nederland

Het aftellen is begonnen!

Nog heel eventjes....en dan mogen we weer met z'n tweetjes 3 weken op reis! Weg van de dagelijkse beslommeringen en alle zakelijke en minder zakelijke verplichtingen. Lekker rondtoeren in Oost Canada waar we naar ik hoop weer veel mooie dingen gaan zien en beleven. De koffers staan klaar om gevuld te worden en dan kan het avontuur gaan beginnen...Canada here we come!

1. Dorry:
    5 juni 2016
    JEEEH, wij gaan morgen. Onze koffers (sleurhut) is reeds gevuld. Heel veel plezier en kom heelhuids terug, doen wij het ook. Knuf
  2. Lia Luinge:
    5 juni 2016
    Jullie heel veel plezier, na onze vakanties weer lekker bijkletsen. Keep it safe!
  3. Marjolein Oudejans:
    Woohooooo, het schiet nu op!!! Wanneer ga je precies? Xx
  4. Joyce:
    5 juni 2016
    Ben heel benieuwd naar al je avonturen! En ik houd in de tussentijd het fort wel draaiende! :)
  5. Charlotte:
    5 juni 2016
    Wij wensen jullie heel veel plezier en een goede reis. Wij kijken uit naar de ongetwijfeld mooie foto"s en jullie reisverslag.
  6. Miriam:
    5 juni 2016
    Ik ben benieuwd, goede reis en keep iT safe.
  7. Corry:
    6 juni 2016
    Oh, wat heerlijk. Heel veel plezier en een mooie reis!
  8. Harry:
    6 juni 2016
    veel plezier en een fijne vakantie
  9. Maarten:
    6 juni 2016
    Ik zit er weer klaar voor . . . . .
    Laat maar komen die foto's en verhalen.
  10. Sandra:
    7 juni 2016
    Heel veel plezier. Ben zo benieuwd hoe jullie deze kant van Canada ervaren.
    Ik niet wachten op de foto's
  11. Miriam:
    7 juni 2016
    Fijne vakantie! Geniet ervan.
  12. Tanja:
    10 juni 2016
    Lieve wereldreizigers,
    De spanning is voelbaar! Goeie reis!
    Liefs, Tanja.
  13. Beppie Luinge:
    16 juni 2016
    Lekker genieten van alles wat jullie te zien krijgen.Ben nu al nieuwsgierig de foto,s te bekijken.Heel veel mooi weer wens ik jullie!
  14. Beppie Luinge:
    27 juni 2016
    Als laatste van het rijtje wens ik jullie heel veel plezier,mooi weer en alles wat je nodig hebt bij een geslaagde vacantie!