Rondreis noordwest Amerika

3 juni 2017 - De Meern, Nederland

Counting down...

Nog maar een weekje werken en Hans en ik mogen weer 'los' om aan ons volgende reisavontuur te beginnen. En hier zijn we, meer nog dan andere jaren, erg aan toe.  Waar de reis naar toe gaat? Nou...naar het land waar een kwiebus met geel haar, een tuitmondje en belerend vingertje aan het roer staat. Juist ja, Amerika! We hebben er in ieder geval enorm veel zin in, al komt dit mogelijk ook omdat er nu nog enige vorm van wildlife en natuurschoon te zien is. Met een president die zich eenzijdig terugtrekt uit het klimaatverdrag en klimaatverandering een Chinese leugen noemt, is het voor de nabije toekomst nog maar zeer de vraag of er dan nog wel any pussy to be grab.... ehhh to be seen is...

Dus ja, we gaan lekker 3 weken op vakantie, maar houden jullie gedurende onze trip weer graag op de hoogte van ons wel en wee.

To be continued....

1. Conny:
    3 juni 2017
    Ga er maar heel veel van genieten. Samen
  2. Cora:
    3 juni 2017
    We zijn weer benieuwd en hopen dat jullie er wederom enorm van gaan genieten.
  3. Tanja:
    3 juni 2017
    Yes, you can! Fijne reis.
  4. Harry:
    3 juni 2017
    laat die gele-haar-rakker maar kletsen en have a lot of fun
  5. Sandra:
    3 juni 2017
    Nog even en dan de knop omzetten. Dan is het lekker genieten samen van het mooie Amerika. Ben zo benieuwd want er zijn plekken bij waar ik al ben geweest en ik denk dat jullie het net zo mooi en bijzonder vinden als ik. Zie al uit naar het volgende reisverhaal.
  6. Margot:
    3 juni 2017
    Grab the Moment..!! It's going to be awesome, it's going to be great!!!
  7. Maarten:
    Hele goede reis gewenst.
    Laat het verslag maar weer doorkomen, ik zit er klaar voor.
  8. Miriam:
    3 juni 2017
    Ga er maar lekker van genieten, dubbel en dwars verdient, we gaan jullie volgen!
  9. Charlotte:
    3 juni 2017
    Ga er heerlijk van genieten. Ben benieuwd naar het verslag.
  10. Dorry:
    Geniet ervan. Ik kijk uit naar jullie verhaal. Dikke knuffel
  11. Ellen.bonnes:
    7 juni 2017
    Enjoy and have fun :) !!
  12. Margot:
    9 juni 2017
    Nog 3 dagen. Persoonlijk had ik graag gezien dat Utah werd aangedaan. Mijn herinneringen aan hét concert en de posters in Popfoto/Muziek Express staan mij zo weer helder voor ogen. Over wie heb ik het dan..? THE OSMONDS..!!! Alan,Wayne, Merrill, Jay en Donny. Zucht.... Maar helaas. Geen foto's van nú... Misschien maar beter.
    We tellen weer verder af..!!
  13. Anita:
    12 juni 2017
    Heerlijk vooruitzicht, lekker genieten van de reis, de natuur en elkaar. Ben heel erg benieuwd wat we te zien en te horen krijgen.
  14. Miep:
    12 juni 2017
    Gaan jullie maar een paar weken lekker genieten.en kom maar uitgeruste fris weer thuis,