Dag 12: Kalispell - Spokane

24 juni 2017 - Spokane, Washington, Verenigde Staten

Het wordt weer een lange reisdag vandaag. Met een dikke 5 uur rijden voor de boeg vertrekken we om 8.30 uur uit Kalispell richting Spokane. De reis verloopt vlotjes en we nemen rustig de tijd voor een bezoekje aan Starbucks en een lunch onderweg. De omgeving verandert niet veel ten opzichte van wat we eerder gezien hebben van Montana. Wel onderweg  zeker 10 herten gezien. Sommigen staan gewoon langs de kant van de weg waar je met 110 km. langsrijdt. Het is dus goed opletten!

Zodra we de staat Idaho bereikt hebben verbazen we ons meteen over het grote aantal garagesales die her en der gaande zijn. Werkelijk hele huishoudingen liggen op straat en mensen trekken er van heinde en verre naar toe in de hoop iets van hun gading te vinden. Wat verder opvalt is het aantal verkooppunten van campers (RV's). Sommige hebben de afmeting van een stadsbus. Je ziet ze hier overal rijden, meestal nog met met een boot, of auto erachter (en dan bedoel ik geen Smart).

We rijden maar een klein stukje door Idaho en bereiken al snel Washington State. Spokane is de op één na grootste stad van deze staat en ligt aan de Spokane River.

Omdat onze kamer nog niet gereed is, brengen we een bezoekje aan het nabijgelegen Manito Park waar we lekker in de schaduw bij Duckpond zitten en de omgeving een beetje op ons in laten werken. Na een bezoekje aan de Japanse tuin die deel uitmaakt van Manito Park weer teruggegaan naar het hotel.

Veel boeiender was het vandaag niet en ik heb onderweg maar 1 foto gemaakt en verder alleen wat plaatjes in Manolito Park geschoten.

Morgenochtend vertrekken we hier weer en vervolgen we onze reis. Seattle is dan aan de beurt. That's all for now....

1. Corry:
    25 juni 2017
    Mooie foto van de Japanse tuin. Het straalt "zen" uit.
  2. Beppie Luinge:
    25 juni 2017
    Ja,die laatste foto is toch wel een plaatje hoor!Hoeveel asperines heeft Hans al ingenomen?Het is hier 27 graden,net uit te houden!!
  3. Joyce:
    25 juni 2017
    Wat voor smerig libelle-achtig beest ligt daar op die steen uit te hijgen? Bah! Doe mij een volgende keer maar weer zo'n lief blauw vogeltje ;)